Last news in Fakti

10 Май, 2017 14:33, обновена 10 Май, 2017 14:37 9 523 21

Hummer H1 се връща на конвейера

  • hmmwv-
  • humvee-
  • hummer-
  • h-1-
  • humvee export-
  • vlf automotive-
  • c-series
Hummer H1 се връща на конвейера - 1

Американските компании Humvee Export и VLF Automotive обявиха, че възобновяват серийното производство на цивилната версия на легендарния армейски всъдеход HMMWV (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle). Humvee C-Series ще се предлага в три версии в зависимост от оборудването, а първите 100 екземпляра ще бъдат готови до края на годината.

Правата върху марката Hummer принадлежат на General Motors, но концернът преустанови производството на всъдехода през 2010 г. След неуспешен опит брандът да бъде продаден на китайците някогашният герой от Войната в залива излезе окончателно в пенсия.

Humvee Export и VLF Automotive също няма да могат да използват марката Hummer. Humvee C-Series ще се сглобява с части от армейските запаси, каквито подразделението на GM AM General предлага от 2013-а, но без двигателите и военното оборудване. Подобен "полуфабрикат" струва $60 000.

Мичиганската Humvee Export ще си сътрудничи с основаната от бившия шеф на General Motors Боб Лъц VLF Automotive. Humvee C-Series ще може да се поръча с 6.5-литров дизелов V8 с мощност 190, 205 и 250 к.с. или с 6.2-литров бензинов V8 с 430 коня. Скоростната кутия ще бъде 4-степенен автоматик GM 4L85-E.

Спартанският интериор на военната машина ще бъде облагороден с кожа, дървени декорации и съвременна електроника. Първият готов всъдеход бе показан пред публика на салона в Шанхай, което подсказва кой ще бъде основният пазар на автомобила. Humvee C-Series ще се продава също в Европа, Африка и Близкия Изток, но не и в родината си.

Hummer H1 се връща на конвейера


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нафарфорий

    15 3 Отговор
    брава а тез ненапомпани 6.5 литрови дизелови двигататели с двеста коня са направо вечни!

    Коментиран от #2, #13

  • 2 User

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "Нафарфорий":

    Просто използват стара технология.
    Сигурно са с разпределителен вал в блока, вместо по два на глава(не че има голям смисъл на дизел, но LS-a като голям и мощен V8 е грехота с такава праисторична технология да се слага дори на Corvette).
    OHV няма никакво друго предимство пред DOHC освен размерите и може би простотата(ама то с тея прътове дето движат клапаните...)

    Коментиран от #4

  • 3 onq s konq

    7 9 Отговор
    Очаква се всеки момент.."НИВА-1 СЕ ВРЪЩА НА КОНВЕЙРА"!

    Коментиран от #7, #15

  • 4 Пешо Хамъра

    6 6 Отговор

    До коментар #2 от "User":

    Е ти голям разбирач ще излезеш...сигурно само с Хамъри работиш?!?!?....Това все едно,някой прочел брошурата на Технополис и да дава акъл какъв телевизора си купя.......

    Коментиран от #5, #6

  • 5 User

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "Пешо Хамъра":

    Като е толкова добра тази технология защо никой друг не я ползва(дори прехвалените немци, нали били нация техническа) ?
    Защото е морално остаряла.
    При телевизорите няма какво толкова да сбъркаш, просто четеш за матриците и гледаш да е 1080р или 4k, естествено ако е второто трябва да има функция за 1080р/720р - >4k щото иначе няма смисъл, не знам за наш кабелен оператор който да предлага 4к телевизия.
  • 6 User

    12 0 Отговор

    До коментар #4 от "Пешо Хамъра":

    Двигателите са:
    Дизел- Detroit Diesel V8 от 1992 г.
    Бензин- GM LS3 - 2008 г.
  • 7 бай Иван

    10 2 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Нива е запазена марка на Шевролет, купиха името и бяха правили някаква Chevrolet Niva.
    Затова сега е Лада 4х4.

    Коментиран от #8

  • 8 onq s konq

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "бай Иван":

    Точно обратното е -Шевролет е запазена марка на Нива

    Коментиран от #9

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Бай Айван

    5 4 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Точно си мислех как ще се появи фен на някоя Лада Нива, който да сподели как тоя Хамър не стаа за нищо 😂 ама Нивата 87 коня 129Нм са всичко необходимо...да ама за да потеглиш, но до къде ще стигнеш си е загадка без отговор...иване иване

    Коментиран от #12

  • 12 бай Иван

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Айван":

    Нещо не помня да съм писал подобно нещо...
    Само казах че двигателите им не са немощни с оглед на надеждността, а просто ползват много стара технология.
    Иначе не е лош джип, прост, суров, почти няма какво да се счупи.
    За разлика от това 3 тонно "чудовище" което си е направо цивилна модификация на 5 тонния военен HMMWV, нивата е направена за да може обикновения руснак да ходи до нивата или на лов из гората през кал и пресечен терен.
    Нищо общо.
    На 4х4 не й трябват 300 коня, все пак е около тон, не над 3 тона.
    Има много клипове които показват как 4х4 минава там, където G-Wagen, Cayenne и други не могат.

    Коментиран от #14

  • 13 Гинко

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Нафарфорий":

    Тези 6 500 кубика са излишни за тези 200 коня, 3000 кубика ще вършат същата работа...
  • 14 Mercedes-Benz

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "бай Иван":

    Нива и надеждност са две несъвместими неща, казва ти го човек имал досег до това недоразумение! А за Хамърите питайте американците, те даже не ги щат, защото са трошляци, да внушителен автомобил е, но докато се произвеждаха серийно водеха в класацията за най-ненадеждна кола на пазара, бяха в челото винаги. Отделно, че е голям и тежък и затъва лесно, ако е американско да е JEEP тва е!

    Коментиран от #17

  • 15 dexter

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Че тя нива 1 не е слизала никога от конвейра ...

    Коментиран от #16

  • 16 onq s konq

    3 5 Отговор

    До коментар #15 от "dexter":

    Верно че не е слизала,но има една малка подробност-КОНВЕЙРА ОТДАВНА Е СЧУПЕН
  • 17 бай Иван

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Mercedes-Benz":

    Има клип дето един пее колко са смотани jeep щото имал много проблеми с неговия нов grand cherokee.
    На 4х4 не знам какво толкова може да й се счупи, сигурно дребни неща, които повече късат нервите отколкото джоба
  • 18 гост

    5 0 Отговор
    Чудовище е! Само погледнете на втората снимка колко са му делели носачите!
    А за това, че двигателя бил голям за тези коне: Това е няколко тонна военна машина а не БМВ-то ви! По-важни са надежността и въртящият момент а не конете. Не ми се проверява колко е въртящият момент и при колко ниски обороти е, но със сигурност е доста.

    Коментиран от #19

  • 19 бай Иван

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Дизел 215 коня-600Nm@1800rpm
    Бензин 430 коня-575Nm@4600rpm
    VAG изкараха над 1000 от 6литра.
    Не че ги хваля.
  • 20 СССР

    6 1 Отговор
    УАЗката "текезесарка" е в пъти по кола от тоя спрел трошляк ...

    Коментиран от #21

  • 21 бай Иван

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "СССР":

    Да
    .
    .
    .
    .