Историята на всяка марка

Hummer

Hummer е марката на камиони и ванове, търгуван за първи път през 1992 г., когато започва да продава AM Общи цивилен вариант на M998 Humvee . In 1998, General Motors (GM) purchased the brand name and marketed three vehicles: the original Hummer H1 , based on the Humvee; and the H2 and H3 models that were based on smaller, civilian-market GM platforms . През 1998 г. General Motors (GM) са закупили името на марката и пуснати на пазара три превозни средства: HUMMER H1 , въз основа на джипа, а H2 и H3 модели, които се основават на по-малки, цивилен пазар на GM платформи.

By 2008, Hummer’s viability in the economic downturn was being questioned, and it was placed under review by GM management. До 2008 г., жизнеспособността на Hummer в икономическия спад, е бил разпитан, и тя е поставена под преглед от ръководството на GM. Rather than being transferred to Motors Liquidation Company as part of the GM bankruptcy in 2009, the brand was retained by GM, in order to investigate its sale. Вместо да се прехвърлят към ликвидация Motors Company като част от фалита на GM през 2009 г., марката е задържана от GM, с цел да разследва продажбата му.

История

[ edit ] Origin [ редактиране ] произход

The original Hummers were first designed and built by AM General Corporation, which was formerly AMCJeep ‘s General Products division, [ 8 ] in its Mishawaka, Indiana , assembly plant. Оригинални чукове за първи път са проектирани и построени от AM General Corporation, която е преди AMCJeep „Общи Продукти дивизия, [8] в Mishawaka, Индиана , завод за сглобяване. The vehicles were created under a contract for the United States armed forces . Автомобилите са създадени по силата на договор за въоръжените сили на Съединените щати . The first model, the Humvee, was built in a variety of military-based equipment and versions. Първият модел, Humvee, е построена в най-различни на военно оборудване и версии. The US$ 1.2 billion contract won by AM General in 1983 was to produce 55,000 Humvees by 1985, which was later increased by 15,000 additional units. [ 9 ] $ 1,2 млрд. договор, спечелен от AM Общи през 1983 г. е да произвежда 55,000 бронираните джипове от 1985 г., която по-късно се увеличава с 15000 допълнителни единици. [9]

AM General had planned to sell a civilian version of the Humvee as far back as the late 1980s. AM Общи планира да продава цивилен вариант на джипа толкова назад, колкото края на 1980-те. Having the same structure and most mechanical components, the civilian Hummers were finished in automotive gloss paint, adding passenger car enhancements such as air conditioning , sound insulation, upgraded upholstery, stereo systems, wood trim, and convenience packages . [ 10 ] The civilian model began in part because of the persistence of Arnold Schwarzenegger , who saw an Army convoy while filming a movie. [ 11 ] Като се има същата структура и най-механични компоненти, гражданските чукове са завършени в автомобилната гланцова боя, добавянето на подобрения за леки автомобили, като климатик , звукоизолация, модернизирани тапицерия, стерео системи, декоративни елементи дърво, и пакети за удобство . [10 ] цивилен модел започна отчасти поради устойчивостта на Арнолд Шварценегер , който е видял конвой армия, докато снимал филм. [11]

In 1990, two matching white Humvees were driven from London to Beijing over the rough roads of central Soviet Union . През 1990 г., две еднакви бели бронираните джипове бяха изгонени от Лондон до Пекин през неравни пътища от Централна Съветски съюз . The Hummers made the trip with ease, for they were built to drive on off-road terrain. Чукове направи пътуването с лекота, те са били построени за шофиране на оф-роуд терен. The highlights of this journey were broadcast in the United States on ESPN . Акцентите на това пътуване се излъчват в САЩ на ESPN . This publicity would pale in comparison to the attention that the Humvee received for its service in Gulf War Operation: Desert Storm, the following year. [ citation needed ] Also, a privately-owned Humvee was modified into the first Snow-Vee, including the addition of caterpillar tracks, a new rear compartment and a new engine. Тази публичност ще бледнеят в сравнение с вниманието, че Humvee, получени за службата му в войната в Персийския залив Операция Пустинна буря, следващата година [ редактиране ] Също така, частна джипа, беше променен в първия Snow-Vee, включително добавяне на гъсенични вериги, ново отделение за задните седалки и нов двигател. This vehicle was designed for use in and just below the Arctic Circle, and the Antarctic. Това превозно средство е проектиран за използване в и точно под Северния полярен кръг, и Антарктика.

In 1992, AM General began selling a civilian version of the M998 Humvee vehicle to the public under the brand name „Hummer“. [ 9 ] През 1992 г. започва да продава AM Общи цивилен вариант на M998 Humvee превозно средство на обществеността под търговската марка „Хамър“. [9]

[ edit ] GM purchase [ редактиране ] покупка на GM

In December 1999, AM General sold the brand name to General Motors, but continued to manufacture the vehicles. [ 9 ] GM was responsible for the marketing and distribution of all Hummers produced by AM General. През декември 1999 г., AM Общи продава името на марката на General Motors, но продължи да се производството на превозни средства. [9] GM е отговорен за маркетинг и дистрибуция на всички чукове произведени от AM Общи. Shortly thereafter, GM introduced two of its own design models, the H2 and H3 , and renamed the original vehicle H1. Малко след това, GM представи два от своите собствени модели за проектиране, H2 и H3 и преименуван на оригиналното превозно средство H1. AM General continued to build the H1 until it was discontinued in 2006, [ 12 ] and was contracted by GM to produce the H2. AM Общи продължи да построи H1, докато то е било прекратено през 2006 г., [12] и е сключен договор с GM за производство на H2. The H3 was built in Shreveport, LA alongside the Chevrolet Colorado and GMC Canyon pickups, with which it shared the GMT-355 platform (modified and designated GMT-345). H3 е построен през Shreveport, LA заедно с Chevrolet Colorado и GMC каньон пикапи, с които тя споделя GMT-355 платформа (променени и определени GMT-345). Hummer dealership buildings featured an over sized half Quonset Hut style roof, themed to the Hummer brand’s military origins. [ 13 ] Хамър автокъща сгради черта над размер 1/2 покрив Хижа Quonset стил, тематични военни произход на марката Hummer. [13]

By 2006, the Hummer began to be exported and sold through importers and distributors in 33 countries. [ 14 ] On October 10, 2006, GM began producing the Hummer H3 at its Port Elizabeth plant in South Africa for international markets. [ 14 ] The Hummers built there at first were only left-hand drive, but right-hand drive versions were added and exported to Australia and other markets. До 2006 г., Hummer започва да се изнася и продава чрез вносители и дистрибутори в 33 страни. [14] На 10 октомври 2006 г., GM започна да произвежда по своя Hummer H3 Порт Елизабет завод в Южна Африка за международните пазари. [14] В чукове, построени там в началото са били само с ляв волан, но с десен волан версии бяха добавени и изнася за Австралия и други пазари.

The H2 was also assembled in Kaliningrad , Russia, by Avtotor, starting in 2006 and ending in 2009. [ 15 ] The plant produced a few hundred vehicles annually, and its output was limited to local consumption with five dealers in Russia. H2 е сглобена в Калининград , Русия, от Avtotor, започвайки през 2006 г. и завършва през 2009. [15] Заводът произведени няколкостотин автомобила годишно, а неговата продукция се ограничава до местното потребление с пет дилъри в Русия.

On June 3, 2008, one day prior to GM’s annual shareholder meeting, Rick Wagoner, GM’s CEO at that time, said the brand was being reviewed, and had the possibility of either being sold, having the production line completely redesigned, or being discontinued. [ 16 ] This was due to the decreasing demand for large SUVs as a result of higher oil prices. На юни 3, 2008 г., един ден преди годишния акционер среща на GM, Рик Вагонер, изпълнителен директор на GM по онова време, каза марката преразгледани и са имали възможността или да бъдат продадени, след като производствената линия напълно нов дизайн, или да се преустанови [16] Това се дължи на намаляване на търсенето на големи спортни автомобили, като в резултат на високите цени на петрола. Almost immediately after the announcement, a pair of Indian automakers, including Mahindra & Mahindra , expressed interest in purchasing all or part of Hummer. [ 17 ] Почти веднага след обявяването, чифт на индийските автомобилни производители, включително Mahindra & Mahindra , са изразили интерес към закупуването на всички или част от Hummer. [17]

GM President Fritz Henderson stated several interested parties approached GM regarding the Hummer business. Президентът на GM Фриц Хендерсън заяви, няколко заинтересовани страни се обърнаха GM по отношение на бизнес Hummer. On April 5, 2009, Société de Participation Financière Eidos Canada Inc. (Eidos) made an unsolicited bid for Hummer. На 5 април 2009 г., Société де Участие Financière Eidos Канада Инк. (Eidos) нежелана оферта за Hummer.

[ edit ] Failed sale [ редактиране ] Неуспешно продажба

On June 1, 2009, as a part of the General Motors bankruptcy announcement, the company revealed that the Hummer brand would be discontinued. На 1 юни 2009 г., като част от обявяването на банкрут на General Motors , компанията разкри, че марката Hummer ще бъде преустановено. However, the following day GM announced that instead it had reached a deal to sell the brand to an undisclosed buyer. [ 18 ] After GM announced that same day that the sale was to an undisclosed Chinese company, [ 19 ] CNN and the New York Times identified the buyer of the Hummer truck unit as China-based Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery Company Ltd. [ 20 ] [ 21 ] [ 22 ] Later that day, Sichuan Tengzhong itself announced the deal on their own website. На следващия ден, обаче, GM обяви, че вместо да го постигна споразумение да продаде марката на неразкрита купувач. [18] След като GM обяви, че същия ден, че продажбата е за неназована китайска компания, [19] Си Ен Ен и Ню Йорк Таймс определи купувачът на Hummer камион единица като Китай и Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery Къмпани ООД [20] [21] [22] -късно същия ден, самата Sichuan Tengzhong обяви сделката на своя интернет сайт.

On January 6, 2010, GM CEO Ed Whitacre said he hopes to close the deal with Tengzhong by the end of January 2010. [ 23 ] On February 1, 2010 it was announced that Sichuan and General Motors had agreed to extend the deadline until the end of February as Sichuan tried to get approval by the Chinese government. [ 24 ] It was also revealed that the price tag of the Hummer brand was $150 million. [ 25 ] На 6 януари 2010 г., главен изпълнителен директор на GM Ед Уитакър заяви, че се надява да приключи сделката с Tengzhong от края на януари 2010. [23] На 1 февруари 2010 г. беше обявено, че Съчуан и General Motors се съгласи да удължи крайния срок до края на февруари, както Съчуан се опита да получи одобрение от китайското правителство. [24] Тя е също така разкри, че цената на марката Hummer е 150 млн. долара. [25]

Later, on February 24, 2010, GM announced the Tengzhong deal had collapsed and the Hummer brand would soon shut down. [ 26 ] There were reports that Sichuan Tengzhong might pursue the purchase of the Hummer brand from GM by purchasing it privately through the company’s new J&A Tengzhong Fund SPC, a private equity investment fund owned by an offshore entity that was recruiting private investors to buy into its acquisition plan. [ 27 ] The financial markets posed problems for established borrowers and even more for Tengzhong, a little-known company from western China, at the same time as the potential value of the Hummer brand continued to decline given high fuel prices and weak consumer demand. [ 28 ] По-късно, на февруари 24, 2010 г. GM обяви на Tengzhong сделката е сринат и на марката Hummer би скоро затвори надолу. [26] Имаше съобщения, че Sichuan Tengzhong може да се преследват от закупуването на марката Hummer от GM, като го закупуване на частно чрез на компанията нова J & A Tengzhong фонд SPC, един частен инвестиционен капитал фонд, собственост на едно офшорни лице, че е наемането на частни инвеститори да купуват в своята придобиване план. [27] Финансовите пазари постави проблемите за установени кредитополучателите и още повече за Tengzhong, малко познат компания от Западен Китай, в същото време като потенциалната стойност на марката Hummer продължава да намалява приложени високи цени на горивата и слабо потребителско търсене. [28]

The company announced it was willing to consider offers for all or part of the assets. Компанията обяви, че е готов да разгледа оферти за всички или на част от активите. American company Raiser along with several others expressed interest in buying the company. Играчът на американската компания заедно с няколко други са изразили интерес в закупуването на компанията. However, on April 7, 2010, this attempt failed as well, and General Motors officially said it was shutting down the Hummer SUV brand and offering rich rebates in a bid to move the remaining 2,200 vehicles. [ 29 ] [ 30 ] Въпреки това, на 7 април 2010 г., този опит не успя, както и General Motors официално обяви, че е затваряне на Hummer SUV на марката и предлага богати отстъпки в опит да се движат останалите 2200 превозни средства. [29] [30]

[ edit ] Models [ редактиране ] Модели

Customized Hummer H2 Индивидуално Hummer H2

The Hummer H3 Hummer H3

[ edit ] Hummer H1 [ редактиране ] Hummer H1

Main article: Hummer H1 Основна статия: Hummer H1

The first vehicle in the Hummer range was the Hummer H1 , based on the Humvee . Първият автомобил в гамата на Hummer Hummer H1 , въз основа на джипа . Originally released in 1992, this vehicle was designed by American Motors ‘ AM General subsidiary for the US Military. Първоначално освободен през 1992 г., този автомобил е проектиран от American Motors съм Обща дъщерно дружество на американската армия. Five years previously, AMC had been bought by Chrysler . Пет години по-рано, AMC е била закупена от Chrysler .

[ edit ] Hummer H2 [ редактиране ] Hummer H2

Main article: Hummer H2 Основна статия: Hummer H2

The Hummer H2 was the second vehicle in the Hummer range. Hummer H2 е вторият автомобил в гамата на Hummer. There were two variations: The H2 SUV and H2 SUT. Имаше два варианта: H2 SUV и H2 SUT.

[ edit ] Hummer H3 [ редактиране ] Hummer H3

Main article: Hummer H3 Основна статия: Hummer H3

The H3 and H3T truck were the smallest of the Hummer models and were based on the GMT355 platform shared with the Chevrolet Colorado and GMC Canyon compact pickup trucks. H3 и H3T камион са най-малкото на Hummer модели и са базирани на платформа GMT355 споделя с Chevrolet Colorado и GMC каньон компактни пикапи камиони,.

[ edit ] Hummer concept car [ редактиране ] Hummer концептуален автомобил

Main article: Hummer HX Основна статия: Hummer HX

The Hummer HX was developed in 2008 as an open-air, two-door off-road concept car , smaller than other Hummer models. Hummer HX е разработен през 2008 г., както на открито, с две врати оф-роуд концептуален автомобил , по-малък в сравнение с други модели Хамър.

[ edit ] Plug-in Hybrid [ редактиране ] Plug-в хибридни

Raser Technologies of Utah was to use technology similar to that in the Chevy Volt . Raser технологии на Юта е да се използва технология, подобна на тази в Chevy Volt . Raser unveiled the prototype the 2009 Society of Automotive Engineers World Congress in Detroit . [ 31 ] Using their E-REV (Extended-Range Electric Vehicle) powertrain technology, the Hummer plug-in hybrid would run up to 40 miles per day on its battery alone, then a small 4-cylinder internal combustion engine would start to generate more electricity. [ 32 ] Raser представи прототипа на 2009 г. Дружеството на автомобилните инженери на Световния конгрес в Детройт . [31] С помощта на E-REV (Extended-Range Electric Vehicle) Powertrain технология, за Hummer Plug-In Hybrid ще тече до 40 мили на ден на неговата батерия сама, после малък 4-цилиндров двигател с вътрешно горене ще започне да генерира повече електричество. [32]

[ edit ] Racing [ редактиране ] Racing

Rod Hall in the 2005 Baja 1000 Rod Hall в Baja 1000 от 2005

Robby Gordon’s Dakar Rally H3 Роби Гордън Рали Дакар H3

Team Hummer Racing was created in 1993 and showcases the Hummer’s abilities. Team Hummer Racing е създаден през 1993 г. и показва възможностите на Хамър. Led by off-road racer Rod Hall , Team Hummer competes in the Stock classes of both BitD and SCORE, which feature production-based vehicles with stock frames, stock suspension designs, and production-based engines. Водени от оф-роуд състезател Род зала , Team Hummer се конкурира в материалната класове BITD, така и резултат, които се отличават с производството на превозни средства с рамки състав, дизайни фондовите окачване, както и производство на базата на двигатели. Specialized racing shock absorbers, tires, and other minor modifications are allowed, along with the required supporting components and mandatory safety equipment. Специализирани състезателни шокови абсорбери, гуми, и други дребни модификации са разрешени, заедно с необходимите придружаващи компоненти и задължителното оборудване за безопасност. Team Hummer stock-class H3 driven by Hall finished first in class with the H3 in the 2005 Baja 1000 . Екип Hummer H3 фондова класа задвижва от Хол завърши на първо място в клас с H3 през 2005 Baja 1000 .

Team Hummer earned 11 production-class wins at the Baja 1000. Екип Hummer спечелил 11 победи за производство класа в Baja 1000.

A highly modified, two-wheel drive Hummer was raced by Robby Gordon in the 2006, 2007 (8th place), 2009 (3rd place), and 2010 (8th place) Dakar Rally . Силно модифицирани, две задвижващи колела Hummer се е състезавал от Роби Гордън през 2006 г., 2007 г. (8-мо място), 2009 (3-то място) и 2010 (8-мо място) Рали Дакар .

[ edit ] Licensing [ редактиране ] Лицензиране

GM had been active in licensing the Hummer. GM е била активна в лицензирането на Hummer. Various companies licensed the Hummer trademarks for use on colognes , flashlights, bicycles, shoes, coats, hats, laptops, toys, clothing, CD players, and other items. Различни компании, лицензирани на Хамър търговски марки за употреба на одеколони , фенерчета, велосипеди, обувки, палта, шапки, лаптопи, играчки, дрехи, CD плейъри, и други елементи. Some are still sold through a website. [ 33 ] Някои от тях все още се продават чрез сайта. [33]

[ edit ] Production facilities [ редактиране ] Производствени мощности

All Hummer production ended in 2009. Hummer цялото производство приключи през 2009 година.

  • AM General Hummer H1 Assembly Plant, Mishawaka, Indiana – 500,000-square-foot (46,000 m 2 ) plant opened 1984 to build HMMWV(HUMVEE) and began production of the Hummer/H1 in 1992. AM Общи Hummer H1 събрание на растенията, Mishawaka, Индиана – 500000-квадратни фута (четиресет и шест хиляди m 2) завод откри 1984 г. се изгради HMMWV (хъмвито) и започва производството на Hummer/H1 през 1992 година. H1 production ceased 2006. H1 производство престана 2006 г.
  • AM General Hummer H2 Assembly Plant, Mishawaka, Indiana – 673,000-square-foot (62,500 m 2 ) plant opened 2002. AM Общи Hummer H2 събрание на растенията, Mishawaka, Индиана – 673000-квадратни фута (шестдесет и две хиляди и петстотин m 2) завод отвори 2002. H2 production ended 2009. H2 производство е приключил 2009.
  • General Motors South Africa Struandale Assembly Plant, Port Elizabeth , East Cape , South Africa – built in 1996, expanded to 75,625-square-metre (814,020 sq ft)to build H3 models. General Motors Южна Африка Struandale събрание на растенията, Порт Елизабет , Източен Кейп , Южна Африка – построена през 1996 г., разширява до 75625 квадратни метра (814020 кв. фута), за да се изгради H3 модели. H3 production ended 2009. H3 производство е приключил 2009.
  • General Motors Shreveport Operations, Shreveport, Louisiana – in 2005 an additional 296,000-square-foot (27,500 m 2 ) was added to plant built by GM in 1981 to accommodate the production of the H3. General Motors Shreveport Operations, Shreveport, Луизиана – през 2005 г. допълнително 296 000 кв. м (27,500 m 2) е добавен, за да засадят построен от GM през 1981 г. за настаняване на производството на H3. In July 2009, GM had shut down Hummer production of the H3, but the automaker had a special fleet order from Avis Rent a Car System . [ 34 ] През юли 2009 г. GM беше затвори производството на Hummer на H3, но автомобилен производител имаше специална поръчка на флота от Avis под наем система на автомобила . [34]
  • Avtotor Kaliningrad , Russia – licensed version of H2 starting in 2006 and ended in 2009. Avtotor Калининград , Русия – лицензирана версия на H2 започне през 2006 г. и завърши през 2009.

[ edit ] Owner efforts [ редактиране ] Собственик усилия

Hummer vehicles have been called into use during disaster situations. Хамър превозни средства са били призовани да се използват по време на бедствени ситуации. An organization, Hummer Owners Prepared for Emergencies (HOPE), was created by the Hummer Club and the American Red Cross. [ 35 ] It trains volunteer Hummer owners with cardiopulmonary resuscitation (CPR) and first aid skills, as well as basic off-highway skills so that they may assist victims during a disaster situation. Една организация, Hummer собствениците, подготвени за спешни случаи (да се надяваме), е създаден от Hummer клуб и Американския червен кръст. [35] обучава доброволци Хамър собствениците кардиопулмонална реанимация (CPR) и първите умения помощ, както и основни извън пътната мрежа умения, така че те да могат да подпомагат жертвите по време на бедствие ситуация. GM had paid the Red Cross $4 million to participate in the organization. [ 36 ] GM е платила на Червения кръст 4 милиона долара, за да участват в организацията. [36]

[ edit ] Criticisms [ редактиране ] Критики

Criticism of Hummers includes the criticism of SUVs in general , although at a higher degree. Критиката на чукове включва критика на спортни автомобили като цяло , въпреки че при по-висока степен. Specific extra criticisms of Hummers include: Специфични допълнителни критиките на чукове включват:

Size Размер
Hummers (specifically the H1 and H2) are significantly bigger than other SUVs; this can cause problems parking, driving and fitting in a garage. Чукове (по-специално на H1 и H2) са значително по-големи в сравнение с други джипове, това може да предизвика проблеми, паркинг, шофиране и монтаж в гараж. Their large size also potentially poses a serious threat to smaller vehicles. [ 37 ] Техните големи размери също може потенциално да представлява сериозна заплаха за по-малки превозни средства. [37].
Ecology Екология
Safety and ecological perceptions from other road users has attracted a lot of criticism. [ 38 ] [ 39 ] The Hummer (usually the H2) has been singled out and attacked, sometimes using violent means , as a symbol of ecological irresponsibility. [ 40 ] [ 41 ] [ 42 ] Безопасност и екологични възприятия от другите участници в пътното движение привлече много критики. [38] [39] В Hummer (обикновено H2), е отличен и атакуваха, като понякога използват насилствени средства , като символ на екологично безотговорност. [40] [41] [42]
Poor fuel economy Лошото икономия на гориво
Even compared to other heavy passenger vehicles, Hummers without the Diesel engine options have very poor fuel economy . Дори в сравнение с други тежки превозни средства, чукове, без дизелови варианти на двигателя разполагат с много лошо за икономия на гориво . Because the H2 is built to the over-8500-lb GVW class, its fuel economy is neither published by the US EPA nor counted toward Corporate Average Fuel Economy . [ 43 ] For instance, H2 in one engine configuration averages about 14 mpg -US (17 L/100 km; 17 mpg -imp ) on highways , 10 mpg -US (24 L/100 km; 12 mpg -imp ) in the city, and has a curb weight of over 6,000 lb (2,700 kg), making it technically illegal for use on some streets in the US [ 44 ] Защото H2 е построен, за да над-8500-LB GVW клас, икономия на гориво е нито публикувано от САЩ СИП, нито броят към Корпоративна Средна икономия на гориво, [43] Например, H2 в една Конфигурация на двигателя е средно около 14 MPG-САЩ (17 л/100 км; 17 MPG-дяволче) на магистрала 10 MPG-САЩ (24 л/100 км; 12 MPG-дяволче) в града, и има собствено тегло от над £ 6000 (2,700 кг), което технически незаконно използване на някои улици в САЩ [44]
Safety Безопасност
Crash data for Hummers is less complete than for other SUVs. Аварийните данни за чукове е по-пълна, отколкото за други джипове. As a Class 3 truck, the Hummer is exempt from many DOT safety regulations. [ 45 ] The H1 lacks standard safety features, including child safety locks, child seat tethers, side air bags, and stability control. В Клас 3 камиона, Hummer е освободена от много регламенти за безопасност на DOT. [45] H1 липсват стандартни функции за безопасност, включително за безопасност на децата брави, веригите за детски столчета, странични въздушни възглавници, и за контрол на стабилност. Large blind spots make parking difficult and possibly dangerous. [ 45 ] Големите слепи петна паркинг трудно и потенциално опасни. [45]
Drivers Драйвери
A one-year long study conducted by a firm that provides statistical information to insurance companies so they can determine rates found that drivers of H2 and H3 Hummers receive about five times as many traffic tickets as the national average for all vehicles (standardized based on the number of violations per 100,000 miles driven). [ 46 ] А една година дълго проучване, проведено от фирма, която предоставя статистическа информация на застрахователните компании, така че те могат да определят ставките, установиха, че водачите на H2 и H3 чукове получават около пет пъти по много билети трафик, като средната за страната за всички превозни средства (стандартизиран въз основа на Броят на нарушеното на 100,000, задвижвани мили). [46]

In 2009, a Chinese manufacturer, Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery Company , announced that it would acquire Hummer, pending government approvals, but later withdrew its bid. [ 1 ] On February 24, 2010, Reuters reported that the Chinese ministry of commerce had prevented the deal, [ 2 ] although a ministry spokesperson denied rejecting the application, which had been stalled for eight months. [ 3 ] At the end of February, General Motors announced it would begin dismantling the Hummer brand. [ 4 ] През 2009 г. китайски производител, Sichuan Tengzhong Heavy индустриална компания техника , обяви, че ще придобие Hummer, до правителствени одобрения, но по-късно оттегли офертата си. [1] На 24 февруари 2010 г., предаде Ройтерс, че китайското министерство на търговията е предотвратено сделката, [2] , въпреки че говорител на министерството отрече за отхвърляне на молбата, която е била в застой в продължение на осем месеца. [3] В края на февруари, General Motors обяви, че ще започне демонтаж на марката Hummer. [4]

Although the automaker announced two days later that it had been approached with new offers, [ 5 ] by April 2010, any sale became unlikely, as inventory was depleted and Hummer dealerships began shutting down. [ 6 ] After filling a rental-car fleet order, the last Hummer H3 rolled off the line at Shreveport on May 24, 2010. [ 7 ] Въпреки автомобилен производител обяви два дни по-късно, че тя е била сезирана с нови оферти, [5] от април 2010 г., всяка продажба става малко вероятно, тъй като опис е изчерпан и Хамър дилърите започнаха да изключи. [6] След като попълните под наем за автопарка , последният Hummer H3 изтърколи линия в Shreveport на 24 май, 2010. [7]

Вашият коментар